Κυκλοφορεί και νιαουρίζει.... Διπλά!





ΚΑΙ ΝΑΙ !!!!

Κυκλοφορήσαμε και κλέβουμε καρδιές και εντυπώσεις...

Ο Πάνθηρας Μαυρόγατος 2 βρίσκεται ήδη στις προθήκες των βιβλιοπωλείων και περιμένει την αγάπη σας!

Λίγα λόγια για την καινούρια ιστορία..

Εδώ είμαι κι εγώ!
Με θυμάστε;
Είμαι ο Πάνθηρας Μαυρόγατος, ένας γάτος με προσωπικότητα, γεμάτος όνειρα και φιλοδοξίες…
Η ζωή μου μέσα στο σπίτι κυλούσε όμορφα και αρμονικά, με παιχνίδι, λιχουδιές και συζητήσεις με τη γιαγιά Εύα, την άλλη γάτα του σπιτιού.
Τόσο όμορφα και αρμονικά δηλαδή, που είχα αρχίσει να βαριέμαι.
Ήθελα δράση, περιπέτεια, να μάθω καινούρια πράγματα.
Αχ, αυτή η περιέργειά μου!
Τι τις ήθελα τις περιπέτειες;
Και πώς βρέθηκα εγώ σε ξένες αυλές να μπλέκω σε γατοκαβγάδες και να γλιτώνω στο παραπέντε από το σκουπόξυλο της κυρα-Τασίας;
Δε μου έφτανε μόνο να βρίσκομαι ανεβασμένος πάνω στον τοίχο και να παρατηρώ τη Χιονάτη, την όμορφη γάτα της διπλανής αυλής;
Κι ας μη μου δίνει σημασία, κι ας μη με καταδέχεται.
Ήθελα, βλέπετε, να αποδείξω στον νταή Ψιτ-Ξιτ ότι κι εμείς τα οικόσιτα γατιά έχουμε θάρρος και δυναμισμό!
Και ιδιαίτερα εγώ, ο Πάνθηρας Μαυρόγατος, που δεν είμαι ένας τυχαίος γάτος αλλά ένας γάτος… σούπερ ήρωας!
Νομίζω πάντως ότι καλά τα κατάφερα, παρά τα όσα πέρασα.
Άλλωστε, τα παθήματα γίνονται μαθήματα, κι εγώ τα έμαθα όλα!


Συμπέρασμα
Η περιέργεια - ευτυχώς- δεν σκότωσε τη γάτα (παραλίγο όμως)

Απορία

Πόσο επικίνδυνος τελικά είναι ο κόσμος εκεί έξω;

http://www.minoas.gr/book-4380.minoas

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...